Τον Οκτώβριο, στο πλαίσιο της σειράς συναυλιών Jazz Chronicles, το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) φιλοξενεί στον Φάρο δύο διεθνείς jazzmen, τον Πέτρο Κλαμπάνη και τον Γιώργο Κοντραφούρη, σε μια ξεχωριστή σύμπραξη (18/10) και την Eλληνοβραζιλιάνα τραγουδοποιό και ερμηνεύτρια Κατερίνα Πολέμη σε μια ιδιαίτερη παράσταση (24/10).

Η δυνατότητα παρακολούθησης των συναυλιών, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ, θα δοθεί σε περιορισμένο αριθμό θεατών με την προαγορά εισιτηρίου, ενώ οι υπόλοιποι θεατές θα έχουν την επιλογή να παρακολουθήσουν τις συναυλίες διαδικτυακά στην ιστοσελίδα του ΚΠΙΣΝ www.snfcc.org, στη σελίδα του στο Facebook και στο κανάλι του στο YouTube.

Λόγω των συνεχών εξελίξεων όσον αφορά τα μέτρα για τη δημόσια υγεία, λεπτομέρειες σχετικά με την παρουσία ή τον αριθμό θεατών εντός του Φάρου θα ανακοινωθούν κοντά στην ημερομηνία της εκάστοτε εκδήλωσης στην ιστοσελίδα του ΚΠΙΣΝ snfcc.org.

Και οι δύο συναυλίες πραγματοποιούνται χάρη στη δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Πέτρος Κλαμπάνης και Γιώργος Κοντραφούρης

Κυριακή 18/10, 21.00, Φάρος

Την Κυριακή 18 Οκτωβρίου στις 21.00 ο Πέτρος Κλαμπάνης προσκαλεί τον Γιώργο Κοντραφούρη σε μια σπουδαία τζαζ σύμπραξη. Οι δύο καταξιωμένοι μουσικοί ενώνουν τις μουσικές τους ιδιοσυγκρασίες με τόπο συνάντησης τις δημιουργίες του Πέτρου Κλαμπάνη, σε ένα πρόγραμμα γεμάτο συναίσθημα, ενέργεια και εντάσεις, φτιαγμένο ειδικά για τη συναυλία στο ΚΠΙΣΝ.

Ο Κλαμπάνης και ο Κοντραφούρης είναι δύο εξαιρετικοί μουσικοί που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της σημερινής παγκόσμιας τζαζ σκηνής με διεθνείς συνεργασίες, συνεχείς live εμφανίσεις, συμμετοχές σε φεστιβάλ και κοινή διάθεση πειραματισμού.

Ο κοντραμπασίστας και συνθέτης Πέτρος Κλαμπάνης,ακολουθώντας με πάθος την αγάπη του για τη μουσική, έχει δημιουργήσει μια εξαιρετική διαδρομή από τη Ζάκυνθο στη Νέα Υόρκη με ενδιάμεσους σταθμούς την Αθήνα και το Άμστερνταμ. Αναμιγνύει με φαντασία την τζαζ παιδεία του με μεσογειακούς ήχους και την ελληνική παράδοση δημιουργώντας μια διευρυμένη πολύχρωμη μουσική παλέτα. Έχει ήδη κυκλοφορήσει τέσσερα προσωπικά άλμπουμ αποτυπώνοντας τη δημιουργική του αξία ως συνθέτης και μουσικός. To πρόσφατο, τέταρτο κατά σειρά, προσωπικό του άλμπουμ Irrationalities κυκλοφόρησε στο γερμανικό label Yellowbird με τη συμμετοχή του Πολωνού ντράμερ Bodek Janke και του Εσθονού πιανίστα Kristjan Randalu. Εμπνευσμένος από τις Αόρατες πόλεις του Italo Calvino ο Πέτρος Κλαμπάνης δημιουργεί επτά πολύχρωμες διαδρομές με αναφορές στην τζαζ, την ποπ αλλά και τη βαλκανική παράδοση μαζί με μια ξεχωριστή διασκευή στο τραγούδι «Θάλασσα Πλατιά» του Χατζιδάκι.

Ο κορυφαίος πιανίστας της τζαζ Γιώργος Κοντραφούρης διαθέτει μια ξεχωριστή θέση στη διεθνή σκηνή, από την κλασική φόρμα του πιάνο-τρίο μέχρι τις ποιητικές του εξιστορήσεις και τις απρόσμενες διασκευές του. Μέσα στη μακρόχρονη και δημιουργική καλλιτεχνική του πορεία έχει δημιουργήσει εξαιρετικά προσωπικά άλμπουμ με διαφορετικά σχήματα, ενώ παραμένει ένας από τους περιζήτητους οργανίστες της τζαζ με συμμετοχές σε διεθνείς κυκλοφορίες. Γεννημένος στην Αθήνα, είναι απόφοιτος του Εθνικού Ωδείου και της φιλανδικής μουσικής ακαδημίας Sibelius. Έχει συνεργαστεί ως πιανίστας ή οργανίστας με σπουδαίους μουσικούς από όλο τον κόσμο, ενώ διδάσκει τζαζ στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο μεταφέροντας την εμπειρία του στις νεότερες γενιές. Από τη Νέα Υόρκη και το Ελσίνκι μέχρι την Αθήνα συνδημιουργεί σε μεγάλο βαθμό τον σύγχρονο τζαζ ήχο παραμένοντας ανοιχτός σε νέες ιδέες. Μέσα στο 2020 κυκλοφόρησε με το George Kontrafouris Trio ‎το άλμπουμ ThePassing με δύο διασκευές, στην σύνθεση «Αeliana» του δασκάλου του Μάρκου Αλεξίου και την «Αιώρα» της Σαβίνας Γιαννάτου και συμμετείχε στο άλμπουμ Νostalgia ως μέλος των Flying Jazz Trio του Στέφανου Ανδρεάδη και στο ηχογραφημένο ζωντανά στο Savoy Theatre του Ελσίνκι άλμπουμ BigBrass του σαξοφωνίστα Timo Lassy.

Συντελεστές:

  • Πέτρος Κλαμπάνης: κοντραμπάσο
  • Γιώργος Κοντραφούρης: πιάνο

Κατερίνα Πολέμη

Σάββατο 24/10, 21.00, Φάρος

Το Σάββατο 24 Οκτωβρίου στις 21.00 η Eλληνοβραζιλιάνα συνθέτις και ερμηνεύτρια Κατερίνα Πολέμη έρχεται στον Φάρο για μια ιδιαίτερη συναυλία ειδικά σχεδιασμένη για το ΚΠΙΣΝ. Μαζί με τον Πέτρο Βαρθακούρη (κοντραμπάσο, κιθάρα) και τον Δημήτρη Παπαδόπουλο (τρομπέτα, φλικόρνο) επιλέγει χαρακτηριστικές στιγμές από τις βραβευμένες μουσικές της για το θέατρο και τον κινηματογράφο (Ευρυδίκη, Μεγάλη Χίμαιρα, Μικρά Αγγλία, Γιούγκερμαν, Λυσιστράτη), μαζί με επιλογές από τη δισκογραφία της και διασκευές σε αγαπημένα ελληνικά και ξένα τραγούδια.

Γεννημένη στο Λονδίνο η Κατερίνα Πολέμη συστήθηκε στο κοινό το 2011 με το ντεμπούτο άλμπουμ της SpreadtheMusicnottheName. Το άλμπουμ έλαβε εξαιρετικές κριτικές και η Πολέμη ξεκίνησε μια μεγάλη σειρά συναυλιών σε Ελλάδα, Βραζιλία και Αμερική, από μικρά τζαζ club μέχρι το Carnegie Hall στη Νέα Υόρκη και το Boston Symphony Hall στη Βοστώνη. To 2013 έκανε αίσθηση με την πρωτότυπη μουσική της για την ταινία Μικρά Αγγλία του Παντελή Βούλγαρη, ενώ έχει γράψει μουσική και για πλήθος θεατρικών παραστάσεων. Τελευταία δουλειά της, η μουσική για την παράσταση Λυσιστράτη σε σκηνοθεσία Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου που παρουσιάστηκε φέτος το καλοκαίρι στην Επίδαυρο, στο πλαίσιο του Ελληνικού Φεστιβάλ.

Με σπουδές στο περίφημο Berklee College of Music της Βοστώνης, η Κατερίνα Πολέμη έχει δημιουργήσει τον δικό της χαρακτηριστικό ήχο συνενώνοντας ιδανικά την ελληνική και τη βραζιλιάνικη παράδοση με στοιχεία της τζαζ και της neo-folk, καταλήγοντας σε ένα κολάζ ήχων από όλο τον κόσμο με αυτοσχεδιαστική διάθεση, θεατρικότητα και αυθορμητισμό.

Συντελεστές:

  • Κατερίνα Πολέμη: φωνή, κιθάρα, πιάνο, ενορχηστρώσεις
  • Πέτρος Βαρθακούρης: κοντραμπάσο, κιθάρα
  • Δημήτρης Παπαδόπουλος: τρομπέτα, φλικόρνο

Εισιτήρια €5. Προπώληση εισιτηρίων στα ταμεία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο ΚΠΙΣΝ και ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της ticket services.

Συνέντευξη του Peter Hammill στον Γιάννη Ραουζαίο

Ο Peter Hammill και οι van Der Graff, ένα από τα κορυφαία γκρουπ της δεκαετίας του ’70 στο προοδευτικό ροκ, εμφανίζονται στις 28 Μαρτίου στο Piraeus 117 Academy. 

Με αφορμή την επικείμενη εμφάνισή τους ο Γιάννης Ραουζαίος μιλά με τον Peter Hammill. 

 

Καλησπέρα. Είναι χαρά μας που σας έχουμε και πάλι κοντά μας τόσο σύντομα μετά την τελευταία ατομική εμφάνισή σας στη χώρα μας. Καταρχήν θα ήθελα να ρωτήσω πώς νοιώθετε τόσα χρόνια στη σκηνή και ειδικότερα με το Van Der Graff Generator concept. Κατά πόσο αισθάνεστε πως ο κόσμος μας έχει αλλάξει και με ποιους τρόπους, μετά την τελευταία εμφάνισή σας μαζί τους στην Ελλάδα, στο θέατρο του Λυκαβηττού; 

Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω, φυσικά. Στον δικό μας μικρόκοσμο αυτό που έχει αλλάξει φυσικά είναι πως υπήρξαμε από το 2007 ένα τρίο και αυτή θα είναι η πρώτη φορά που θα παίξουμε με αυτή τη μορφή στην Ελλάδα. Τώρα ως προς τον κόσμο γενικότερα, νομίζω πως θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι πολύ πιο τρομακτικός στις μέρες μας…

Τι ρόλο θα παίξει το Van Der Graff project στο πλαίσιο της οντολογίας της πιο μακρόπνοης καλλιτεχνικής σας δουλειάς; Γιατί πιστεύω πως πρόκειται για κάτι παραπάνω από μια συνηθισμένη ροκ μπάντα!

Τα τελευταία χρόνια είχαν πολύ ενδιαφέρον, καθώς ασχολούμαστε με live υλικό των Van Der Graff και ηχογραφησειςκαι μετά εγώ επέστρεφα στις ατομικές εμφανίσεις. Πρόκειται για πολύ διαφορετικούς κόσμους. Θα μπορούσα να πω πως πολύ από το υλικό της μπάντας, παλαιότερο και νέο, είναι ιδιαίτερα δύσκολο. 

Ποια είναι η αγαπημένη σας δουλειά από το Van Der Graff Generator; Πόσο πολύ η Πλαισίωση που παράγει η νέα τεχνολογία και ειδικά οι ψηφιακές τεχνολογίες που αυτή περιλαμβάνει διαδρουν με τη μουσική σας;

Στ’αλήθεια δεν έχω κάποιο αγαπημένο. Απλά επικεντρώνομαι στο να παίζω το κομμάτι που κάνουμε κάθε φορά. Η χρήση κάποιων σύγχρονων τεχνολογιών είναι πολύ χρήσιμη, για παράδειγμα προκειμένου να μεταφέρουμε ηχογραφημένα κομμάτια. Επίσης το σύγχρονο fx και τα εργαλεία είναι πολύ καλά! 

Σε ποιο βαθμό έχουν επηρεαστεί οι χαρακτήρες και η δραματική ατμόσφαιρα των τραγουδιών σας από την ουσιαστική αίσθηση της υπαρξιακής μοναξιάς;

Σε κάποιες περιπτώσεις συμβαίνει αυτό, αλλά δεν βρίσκονται όλοι οι χαρακτήρες σε αυτήν την κατάσταση. Ιδιαιτέρως σε αρκετά από τα πιο καινούρια τραγούδια όπου προσπαθώ να αποδώσω την αίσθηση του να είσαι, εχμ, κάπως vintage… Σίγουρα δεν είναι το ίδιο με τη νιότη. 

Σε μια κουβέντα που είχαμε πρόσφατα είχατε αναφέρει πως σας ανησυχούσε το brexit και οι επιπτώσεις του στις συνεργασίες και τα καλλιτεχνικά δρώμενα ανάμεσα στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο. Κατά πόσο πιστεύετε πως το brexit είναι μια πραγματικότητα, ότι αυτοί οι φόβοι έχουν επαληθευτεί; 

Είμαι ακόμη πιο απαισιόδοξος ως προς αυτό που θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε ως χώρα σε σχέση με το brexit. Νομίζω πως έχουμε να κάνουμε με την πιο θεαματική και κακοζυγισμένη αυτοχειρία. 

Η ζωή, ο θάνατος και ο Έρως πηγαινοέρχονται στη μουσική σας. Πώς έγιναν αυτές οι κομβικές εκφάνσεις της ύπαρξης με την πιο δραματική τους έννοια βασικά συστατικά της δουλειάς σας;.

Ειλικρινά πιστεύω πως αυτά αποτελούν το κίνητρο πίσω από τις περισσότερες καλλιτεχνικές προσπάθειες. Είναι τα μυστήρια που μας απασχολούν όλους. 

Θα θέλατε να μας περιγράψετε τις σχέσεις και τις καλλιτεχνικές συνεργασίες που έχετε με τα υπόλοιπα μέλη του Van Der Graff σήμερα;

Παραμένουμε καλοί φίλοι, φυσικά. Και είμαστε δεμένοι σ’αυτήν την καλλιτεχνική περιπέτεια την οποία συνεχίζουμε ως μια πρόκληση μεταξύ μας αλλά και για τον καθένα χωριστά. Όπως λέω συχνά, πρόκειται για σοβαρή πλάκα!

Η Μνήμη και ο Χρόνος επίσης φαίνονται να έχουν μεγάλη σημασία στην καλλιτεχνική σας εμπειρία. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον για τους αναγνώστες μας να μάθουν από εσάς πώς ενσωματώνετε αυτές τις έννοιες στη δουλειά σας. 

Θα προτιμούσα να αφήσω τα τραγούδια να μιλήσουν αντί για μένα. Πολλά τραγούδια αναφέρονται σε αυτό το ζήτημα και το αντιμετωπίζουν με διαφορετικούς τρόπους. 

Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδιά σας μετά από αυτές τις εμφανίσεις; Δουλεύετε πάνω σε κάτι για το οποίο θα μπορούσατε να μας αποκαλύψετε περισσότερες λεπτομέρειες;

Όχι, για να είμαι ειλικρινής είναι ήδη αρκετά μεγάλη η πρόκληση των επικείμενων yh3 εμφανίσεων και των τραγουδιών που θα παίξουμε. Και πιστεύω πως όλοι θα χρειαστούμε λίγη ξεκούραση μετά από αυτό. Υποθέτω πως η επόμενη δουλειά μου θα είναι ατομική αλλά αυτή τη στιγμή δεν έχω κάποια συγκεκριμένη ιδέα για το τι θα γίνει. 

Με ποιους τρόπους πιστεύετε πως η μουσική και οι υπόλοιπες οπτικοακουστικές δουλειές θα μετασχηματιστούν μέσα στην επόμενη δεκαετία; Ο ρόλος του καλλιτέχνη ως μοναδικής φωνής μέσα στην πολιτισμική “άγρια φύση” αλλάζει δραματικά μέρα με τη  μέρα. Η ενσωμάτωση τεχνολογικών στοιχείων που πλαισιώνουν την καλλιτεχνική δουλειά μεταλλάσσει την ψυχή του και την ύπαρξή του με διάφορους τρόπους. Ποιές είναι οι σκέψεις σας πάνω σε αυτό το ζήτημα;

Με μουσικούς όρους, συγκεκριμένα, πιστεύω πως οι μουσικοί και οι στιχουργοί θα δυσκολευτούν πολύ γιατί τουλάχιστον σε οικονομικό επίπεδο, η δουλειά τους μοιάζει να μην εκτιμάται πια. 

Τι ρόλο έπαιξε και τι σηματοδοτεί για την καλλιτεχνική σας ζωή η δημοσίευση πριν από πενήντα χρόνια του γόνιμου έργου “The Least We Can Do Is Wave To each Other”; Πείτε μας για τα συναισθήματά σας αλλά και για τον τίτλο. 

Υποθέτω πως χωρίς αυτό δεν θα ήμασταν σήμερα εδώ και πως έθεσε τον καμβά για τις επόμενες δουλειές. Όμως γράφτηκε πριν από πολύ, πολύ καιρό… 

Τι σημαίνει να είναι κανείς καλλιτέχνης, και μάλιστα για τόσο πολύ καιρο; Πώς συγκρίνεται η εμπειρία της εμφάνισης με αυτήν της ηχογράφησης; 

Στη σκηνή είσαι ή τουλάχιστον πρέπει να είσαι παρών στη στιγμή και αν κάνεις λάθη μπορείς να βγάλεις κάτι από αυτά και να συνεχίσεις. Στο στούντιο διαμορφώνεις την κάθε στιγμή. Φυσικά όμως και τα δύο πρέπει να τα προσεγγίζεις με απόλυτη προσήλωση. 

Τι να περιμένει το κοινό σας αυτή τη φορά από την εμφάνισή σας στην Ελλάδα;

Μια μίξη από παλιά και νέα τραγούδια. Κάποιες συναρπαστικές εκτελέσεις, ελπίζω. Και πολύ κέφι!

Τι είναι αυτό που είναι τόσο απλό και συνάμα τόσο αινιγματικό στην Αγάπη;

Όπως λένε, η αγάπη κάνει τον κόσμο να γυρίζει. 

Ευχαριστώ πολύ. Τις καλύτερες ευχές μας για την επικείμενη εμφάνισή σας. 

Ήταν χαρά μου. Ευχαριστώ.

 

 

 

 

 

 

 

  • Σάββατο 25 Ιανουαριου 2020
  • 23.30
  • Kudeta  – on the sky, Βουτάδων 54, Γκάζι, Αθήνα 
  • Είσοδος: 10 ευρώ

Liquid Love 26th Anniversary Hujaboy Live

HUJABOY
https://soundcloud.com/hujaboy
https://www.facebook.com/HUJABOY.OFFICIAL/

Hujaboy was never a real boy.
He was Nir to what could be described as a dysfunctional sound freak that returned from an India trip in 1996 with all manner of madcap sonic ideas to twist the melons of global party travelers. And he set out on his mission. After many years of studio projects 2 albums on “Hommega Productions”, collaborations and some major gigs all around the world, he really started to hone the Hujaboy “sound” with the release of “Party Animals” on Tip World in 2006. Then with Black Belt the following year he gave the whole scene a slap …n tickle.. and announced he was in the center ring ready to take on all comers. The last album was Cut the Power and again he confirmed his prowess as one of the scenes most dynamic and uncompromising artists followed by the album The Seed. He is part of the cool school of cutting edge Psy Tech Trance. Those in the know, know where it’s at…get your Hujaboy fix quick..new material on the way soon. Don´t miss! At Zero One Music we are very proud to have who we feel is the most cutting edge artist from Israel .He doesn’t follow anyone else and his sound is unique. Full on with a strong sense of groove and super tight production. Contemporary Psy Trance. No fluff, no cheese. Just high quality, serious, bone shaking psychedelic beats for the new era…

Nikos Liquid Love
https://www.facebook.com/Nikos.Liquid.Love/
https://soundcloud.com/nikos-liquid-love

Sector
https://www.facebook.com/sector2001/
https://soundcloud.com/sector-2001

N-igma Baraka – Bounce Records
https://www.facebook.com/n.igmaofficialpage/

Mike Sync

Sponsored by Mandala clothing””
Artwork by AuraMedia Lab

Location: Kudeta – on the sky
Βουτάδων 54, Γκάζι, Αθήνα / Athens
Στάση Μετρό Κεραμεικός (1 λεπτό με τα πόδια)
Starts 23.30
Είσοδος / Entry: 10 ευρώ

No illegal substances will be tolerated, respect the hospitality of the venue and help us to protect our scene.

Management reserves right to refuse admission. Age Limit 18+

 

 

 

 

 

SAMA

 

 

Η SAMA, η πρώτη Παλαιστήνια Techno DJ και μουσική παραγωγός θα εμφανιστεί σε λίγες μέρες στο Winter Plisskën Festival. 

Με αφορμή την επικείμενη εμφάνισή της στην Αθήνα, απάντησε στις ερωτήσεις του Γιάννη Ραουζαίου για τη μουσική της και το όραμά της. 

Η  SAMA ξεκίνησε να μιξάρει το 2006 στη Ραμάλα. Tο 2010 άρχισε να κάνει τη δική της μουσική και να ασχολείται με την ηλεκτρονική μουσική σύνθεση και συγκεκριμένα με είδη όπως η techno, η house και άλλα πιο σκοτεινά υποείδη. 

Το 2011 μετακόμισε στο Λονδίνο και σπούδασε Ηχοληψία και Μουσική Παραγωγή. Στις αρχές του 2013 υπέγραψε συμβόλαιο με την εταιρεία Itchycoo Record.

Η SAMA έχει παίξει ως DJ σε πολλές εκδηλώσεις στην Ευρώπη  Παρίσι, Μπορντώ, Μασαλία, Ρώμη Λονδίνο, Ουαλία) και την Μέση Ανατολή ( Κάιρο, Αμμάν, Ραμάλα, Χάιφα). 

Συνέντευξη με τη SAMA

του Γιάννη Ραουζαίου


Θα ήθελες να μας περιγράψεις το καλλιτεχνικό περιβάλλον στη Ραμάλα; Είναι δύσκολο να κάνεις τέτοια μουσική στη Mέση Aνατολή?

Είναι λίγο δύσκολο γιατί, όπως φαντάζεσαι, δεν είναι μουσική που ακούγεται τόσο πολύ και δεν είναι τόσο γνωστή, αλλά αυτό μοιάζει σιγά-σιγά να αλλάζει.

Ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει μια καλλιτέχνις από τη χώρα σου στη δουλειά της;

Προβλήματα σχετικά με τα ταξίδια, την επικοινωνία με άλλους καλλιτέχνες, το να μαθαίνεις νέα πράγματα κ.α.

Έχεις δουλέψει με σκηνοθέτες ως μουσική παραγωγός και sound designer σε ταινίες τα τελευταία χρόνια. Ποια ήταν η γενική αίσθηση που σου άφησε η συμμετοχή σου στην κινηματογραφική βιομηχανία;

Λατρεύω τις ταινίες και λατρεύω και το sound design, μοιάζει με τη διαδικασία της παραγωγής αλλά με πραγματικούς ήχους. Η έμπνευση για αυτό που κάνω προέρχεται κυρίως από το sound design. Ειδικά αν δουλεύεις στο animation, εκεί είναι που ο ήχος εξερευνεί νέα όρια.

 

Τι σε έκανε να αλλάξεις το όνομά σου από “Skywalker” σε “SAMA'”; Υποδηλώνει κάποια αλλαγή στην καλλιτεχνική σου δουλειά και παραγωγή;

Όχι δεν νομίζω, πιστεύω πως απλώς ωριμάζω. Δεν στέκομαι στο ψευδώνυμο, επιστρέφω στο πραγματικό μου όνομα. Επιπλέον, δεν ξέρω τίποτα για το Star Wars και αυτό δημιουργούσε προβλήματα (γέλια)!

Πώς θα χαρακτήριζες γενικά τη μουσική παραγωγή και τις σύγχρονος μορφές διανομής; Πάει καιρός από τις “αναλογικές” μέρες, έτσι;

Συμφωνώ (γέλια)! Αλλά επίσης πιστεύω ότι τα ψηφιακά μέσα ανοίγουν νέα σύνορα και δημιουργούν νέα όρια. Πράγματι, η κατάσταση γίνεται ευκολότερη για ανθρώπους που δεν ξέρουν τι κάνουν, αλλά για αυτούς που ξέρουν, η κατάσταση πηγαίνει πλέον σε άλλο επίπεδο.

 

Πόσο έχει ριζοσπαστικοποιήσει τη σύγχρονη καλλιτεχνική παραγωγή η ανάπτυξη της τεχνολογίας; Μοιάζει σαν οι Kraftwerk να είχαν τόσο δίκιο!

Όπως είπα και παραπάνω, την έκανε πολύ πιο εύκολη, αλλά διεύρυνε περισσότερο τους ορίζοντες.

Πώς ήταν για σένα να δουλεύεις στην Cité Internationale des Arts; Νιώθεις δικαιωμένη από τις εως τώρα καλλιτεχνικές επιλογές σου;

Ναι, φυσικά. Πέρασα εκεί έναν υπέροχο χρόνο, γνώρισα τόσους καλλιτέχνες, έκανα τόση πολλή μουσική και μεγάλη πρόοδο στη δουλειά μου. Είναι φοβερό τι μπορεί να επιτύχει κάνεις αν σταθεί λίγο και αφιερωθεί σε αυτό που θέλει πραγματικά να κάνει.

Ποια είναι τα σχέδιά σου για το μέλλον; Θα σκεφτόσουν ποτέ για παράδειγμα να επενδύσεις μουσικά κάποια θεατρική performance;

Φυσικά και θα το σκεφτόμουν. Μόλις ξεκινήσαμε μια κολεκτίβα στην Παλαιστίνη που λέγεται Union. Απαρτίζεται από διάφορους DJ’s και σχεδιάζουμε ένα φεστιβάλ, ελπίζω σύντομα. Επίσης, ακόμα περιοδεύω και κάνω παραγωγές με το project  Sodassi. Συνεχίζει και το project  Electrosteen , και η  Awyav  (η εταιρεία μου) είναι ακόμα ζωντανή. Θα δούμε τι άλλο θα έρθει με τον νέο χρόνο!

Σ’ ευχαριστώ για τον χρόνο σου και ελπίζω να έχεις μια υπέροχη βραδιά παίζοντας στην Ελλάδα για εμάς!

Ευχαριστώ πολύ! Ανυπομονώ!

 

 

 

  • July 05, 2019
  • Bolivar Beach Bar
  • Προπώληση: viva.gr

Sasha and John Digweed

Δυο από τα σημαντικότερα ονόματα της Dance Electronica, Sasha & John Digweed , ενώνουν τις υπερδυνάμεις τους Παρασκευή 5 Ιουλίου στο Bolivar Beach Bar, για μια νύχτα που θα γραφτεί στην ιστορία.

Supprt djs  G.Pal  –  Adrianos Papadeas  – Steph

Powered by Blend Athens

Πληροφορίες / Reservations: 6970367684

Doors Open 21:00 hrs

 

 

 

 

Tindersticks

Ένα από τα πιο σημαντικά και αγαπημένα στο ελληνικό κοινό βρετανικά συγκροτήματα, οι Tindersticks, έρχεται στο Ηρώδειο για μια σαγηνευτική βραδιά στην καρδιά του καλοκαιριού. 

Η μπάντα που δημιουργήθηκε το 1991 στο Νότιγχαμ ανανεώνοντας τον ήχο της βρετανικής σκηνής, χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα στοιχεία που την κάνουν απόλυτα μοναδική και αναγνωρίσιμη: τη βαρύτονη φωνή του δανδή Στιούαρτ Στέιπλς (Stuart Staples), τις ενορχηστρώσεις με βάση τα έγχορδα, τα πνευστά και τα πλήκτρα, τις μελαγχολικές μελωδίες, τους γοητευτικούς στίχους.

Η μουσική τους ατμοσφαιρική, γεμάτη εικόνες μιλάει για έρωτες που δεν εκπληρώθηκαν και πάθη που δεν έσβησαν. Οι πολύπλοκες ενορχηστρώσεις τους, συνδυάζοντας ηλεκτρικές κιθάρες, ντραμς και μπάσα με ακουστικά όργανα, όπως βιολί, κοντραμπάσο, φλάουτο, μεταλλόφωνο, τρομπέτες και κλαρινέτο, μαγνητίζουν. Ο «ήχος Tindersticks» είναι συνώνυμος μιας βραχνής ρομαντικής χροιάς με ύφος ρετρό. Σ’ αυτή την πρώτη τους εμφάνιση στο Ηρώδειο, αποτίνουν φόρο τιμής στην αγαπημένη τους soul, αυτοσχεδιάζοντας πάνω σε αισθησιακά jazz μοτίβα. Μια μοναδική νύχτα, που περιμέναμε καιρό τώρα…

Ωδείο Ηρώδου Αττικού

13/07/2019 στις 21:00

 

 

The Cure

EJECT FESTIVAL 2019

Τετάρτη 17 Ιουλίου

Πλατεία Νερού

Το 2019, το EJEKT Festival συμπληρώνει 15 χρόνια πορείας και το γιορτάζει με ένα επετειακό line-up. Το πρώτο όνομα που ανακοινώνεται είναι οι περίφημοι The Cure, ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα της σύγχρονης μουσικής!

Οι The Cure θα επιστρέψουν στην Ελλάδα μετά από πάνω από μια δεκαετία, στα πλαίσια της πολυαναμενόμενης Ευρωπαϊκής περιοδείας τους που γιορτάζει τα 40 χρόνια παρουσίας του συγκροτήματος.

Οι επιτυχίες των The Cure είναι τόσο πολλές, ώστε σχεδόν κάθε ακροατής να έχει συνδέσει – συνειδητά ή μη – κάποια στιγμή της ζωής του με κάποιο τραγούδι τους. Δεν υπάρχει καλλιτέχνης ή συγκρότημα που δεν θα ήθελε να έχει γράψει ένα τραγούδι όπως τα “Friday I’m In Love”, “Just Like Heaven”, “Pictures of you”, “A Letter To Elise”, “Boys Don’t Cry”, “Lovesong”, “Never Enough”, “High”, “Lullaby”, “Killing An Arab”, “Fascination Street”, “In Between Days”, “Close To Me”, “Fire In Cairo”, “A Strange Day”, “A Night Like This”, “Burn”, “To Wish Impossible Things”, “Close To Me” και πολλά άλλα.

Η μουσική των The Cure ήταν αυτό το μοναδικό κράμα goth-rock-pop που κατόρθωσε να αποτυπώσει τόσο τέλεια το τι ακριβώς ήταν τα 80ς και τα 90ς. Η τόσο χαρακτηριστική περσόνα του Robert Smith (με αυτό το κούρεμα, το μεικ-απ, το κόκκινο κραγιόν, τα μαύρα ρούχα), οι στίχοι που ανατέμνουν την πολυπλοκότητα της εποχής (από την ειρωνεία ως το angst αλλά και τα ξεσπάσματα χαράς) και η σαγηνευτικά βρετανική φωνή του, έγιναν ένα σημείο αναφοράς όχι μόνο για τη γεννιά τους, αλλά και για τις επόμενες.

Στις 17 Ιουλίου 2019 οι The Cure θα ανέβουν στη σκηνή του EJEKT Festival, στην Πλατεία Νερού στο Φάληρο – τον πιο όμορφο συναυλιακό χώρο της καλοκαιρινής Αθήνας, ακριβώς δίπλα στη θάλασσα, για μια εμφάνιση που θα έχει διάρκεια πάνω από 2 ώρες και θα συνοψίσει την τεράστια καριέρα τους.

 

 

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

Αρένα
Early bird: 45 Ευρώ
Α΄ φάση προπώλησης: 50 Ευρώ
Β’ φάση προπώλησης: 55 Ευρώ

VIP 
Early bird: 100 Ευρώ
Α’ φάση προπώλησης: 130 Ευρώ

Η προπώληση των εισιτηρίων γίνεται στα www.viva.grwww.public.gr, Public, SevenSpots, Reload, Ευρυπίδης.

Οι μεταπωλητές των εισιτηρίων χρεώνουν έξοδα διαχείρισης ανάλογα με το τιμολόγιό τους.

Πληροφορίες: www.ejekt.gr

 

Rotting Christ

Από την ιστορική, τελευταία εμφάνιση των Slayer στην Ελλάδα, δεν γινόταν να απουσιάζει το κορυφαίο ελληνικό metal συγκρότημα!

Οι Rotting Christ, η μπάντα που άλλαξε μια για πάντα την ιστορία του σκληρού ήχου, όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά και στην Ευρώπη, θα είναι το Σάββατο 13 Ιουλίου στο γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, στο πρώτο της show στην Αθήνα μετά την κυκλοφορία του ολοκαίνουριου The Heretics”!

Οι Rotting Christ θα παίξουν, φυσικά, τραγούδια από όλο το φάσμα της δισκογραφίας τους και με τη γνωστή, καταιγιστική τους εμφάνιση επί σκηνής, θα μας προετοιμάσουν κατάλληλα για τον… τυφώνα Slayer στο AthensRocks!

Ετοιμαστείτε! 
Οι πολεμικές ιαχές των Rotting Christ θα ακουστούν σε όλο το Λεκανοπέδιο!

Προπώληση εισιτηρίων:
 Θα διατεθεί περιορισμένος αριθμός εισιτηρίων στα 42 ευρώ.
Στη δεύτερη φάση η τιμή των εισιτηρίων θα διαμορφωθεί στα 48 ευρώ.

VIP Tickets
80 ευρώ

High Priority Tickets
(μόνο ηλεκτρονικά και εξαιρετικά περιορισμένα σε αριθμό)
Οι κάτοχοι των συγκεκριμένων εισιτηρίων θα εισέλθουν στον χώρο
30 λεπτά πριν το καθορισμένο άνοιγμα των θυρών, για να απολαύσουν
την τελευταία συναυλία των Slayer στην Ελλάδα από την πρώτη γραμμή!
95 ευρώ

Αγορά εισιτήριων:
Online Sales ή αγορές με πιστωτική κάρτα, 24 ώρες/ωρο:
www.ticketmaster.gr | www.highpriority.gr
Τηλεφωνικό Kέντρο Ticketmaster 2108938111
(Για την αγορά εισιτηρίων μέσω Internet
υπάρχει επιβάρυνση 10% στην τιμή του εισιτηρίου)
Δίκτυο καταστημάτων Public

Φυσικά σημεία προπώλησης

Αθήνα
Reload Stores
Ακαδημίας 81, Αθήνα
Τηλέφωνο: 2103801464
Ωράριο λειτουργίας:
Δευτέρα έως Παρασκευή 09:30-21:00
Σάββατο 10:00-20:00

Metal Era
Εμμανουήλ Μπενάκη 22, Αθήνα
Τηλέφωνο: 2103304133
Ωράριο λειτουργίας:
Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο: 09:30-15:15
Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 09:30-20:30

No Remorse Records
Γαμβέτα 4, Αθήνα
Τηλέφωνο: 2103830981
Ωράριο λειτουργίας:
Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο: 09:30-15:30
Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 09:30-20:30

Θεσσαλονίκη
Eightball Club
Πίνδου 1, Λαδάδικα
Τηλέφωνο: 6937176490
Ωράριο λειτουργίας:
Πέμπτη: 22:00-04:00
Παρασκευή: 20:00-09:00
Σάββατο: 20:00-09:00
Κυριακή: 20:00-02:00
Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη: ΚΛΕΙΣΤΑ

WE
Γ’ Σεπτεμβρίου και Γρ. Λαμπράκη
Τηλέφωνο: 2310284700
Ωράριο λειτουργίας:
Από Δευτέρα μέχρι και Κυριακή
10:00-22:00

PAOK BC STORE – PAOK SPORTS ARENA
Αντώνη Τρίτση 12, Πυλαία
Τηλέφωνο: 2315514760
Ωράριο λειτουργίας
Δευτέρα έως Παρασκευή 12:00-20:00
Σάββατο 08:30-14:30

Poldoore

  Συνέντευξη στον Γιάννη Ραουζαίο

1)Συνδυάζετε τη Τζάζ και το Χιπ-Χοπ σε ένα πολύ ενδιαφέρον μουσικό αμάλγαμα.
Πείτε μας για τον τρόπο με τον οποίο προσλαμβάνετε την μουσική δημιουργία γενικότερα. Πως νοιώθετε όταν παρουσιάζετε την δουλειά σας;
Είχα υπάρξει πάντοτε πάρα πολύ μεγάλος φαν του συνδυασμού της Τζαζ με το Χιπ-Χοπ. Νοιώθω οτι αυτός ο συνδυασμός δεν έχει όρια μέσα στον χρόνο. Είναι άχρονος. Το να συνδυάζεις ήχους απο διαφορετικές μουσικές περιοχές δίνει ένα μαγικό άγγιγμα!
2)Τι σας ενέπνευσε στη δημιουργία του LP Mosaic; Σε ποιο επίπεδο άλλοι μουσικοί συνθέτες ή συγκεκριμένα γεγονότα σας οδήγησαν σε αυτή την μουσική δημιουργία;
Για εμένα το όλο ζήτημα γύρω απο το Mosaic  είναι η ψηφιδωτή σύνθεση παρελθόντος-μέλλοντος. Το να δίνεται δεύτερη ζωή σε ξεχασμένα vintage grooves! Έσκαψα βαθιά σε τόνους θαμμένου  υλικού, σε παλαιές συλλογές, φιλτράροντας μέσα απο αυτά εκείνα τα κομμάτια που μου προκαλούσαν τα πιο έντονα και βαθύτερα συναισθήματα. Μετά τα πρόσθεσα επίπεδο-επίπεδο και τα ανάμειξα με τους δικούς μου ήχους ώστε να πετύχω το μέγιστο μουσικό αποτέλεσμα ώστε να παραχθεί αυτό το άλμπουμ. Υπολογίζοντας σοφά και τη συνθήκη της παραγωγής, θέλησα να το φέρω στο επόμενο επίπεδο και να μην κυκλοφορησω ακριβώς τον ίδιο τύπο άλμπουμ με τις προηγούμενες δουλειές μου την ίδια στιγμή που θα διατηρούσα τον Poldoore ήχο. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με τον τρόπο που κυκλοφόρησε!
3) Επισκεφτήκατε την Ελλάδα και στο παρελθόν. Τι αναμνήσεις φέρνει στον νου σας η τελευταία σας επίσκεψη. Πως βιώσατε την σύνδεση με το ελληνικό κοινό;
Η Ελλάδα έχει υπάρξει πάντοτε μία απο τις αγαπημένες μου χώρε για εμφνίσεις καθώς το κοι νό δείχνει να καταλαβαίνει και να απολαμβάνει την μουσική ακριβώς που κάνω. Κάθε φορά που βρίσκομαι εκεί η ανάδραση που δέχομαι απο το κοινό με εμνέει και με κάνει επίσης να αντιλαμβάνομαι καλύτερα ποιά κομμάτια λειτουργούν περισσότερο στην χορευτική πίστα απο άλλα! Είναι πολύ ικανοποιητικό αυτό.

uttons, headings, and more. These elements are arranged in rows and columns, which provide a useful structure, as well as a sense of balance within the overall composition. You can modify this structure using our intuitive drag and drop interface, which allows you to rearrange content to your heart’s content.

4)Δεκαετίες μετά την πρώτη εμφάνιση των samples  στην Pop  και γενικότερα σύγχρονη μουσική κουλτούρα, πόσο ρόλο η ανάμειξη αυτών παίζει ρόλο στην μουσική δημιουργία σας;
Το sampling είναι οπωσδήποτε ένας πολλά υποσχόμενος παράγοντας στην μουσική δημιουργία ειδικά του τελευταίου μου άλμπουμ παρότι γενικά επίσης προτιμώ να χρησιμοποιώ και δικά μου οργανικά μέρη. Για εμένα η τέχνη του Sampling  είναι να “σκάβεις” και να ανασύρεις ήχους του παρελθόντος την ίδια στιγμή που βρίσκεις τρόπους να τα ενσωματώνεις σε σύγχρονα δικά σου και στην μουσική γενικότερα. 
5)Πείτε μας για την πιο σημαντική μουσική επιρροή  στο έργο σας και σε εσάς.
Είναι δύσκολο να ξεχωρίσω και να σας πως ποιά είναι η πιο σημαντική μουσική επιρροή σε εμένα. Νομίζω οτι τα τραγούδια που παράγω είναι κάτι σαν ένα γενικό μεγάλο remix του συνόλου της μουσικής που ακούω η οποία εκτείνεται σε αύρος απο την Jazz  και το Hip-Hop μέχρι την Reggae  και το Ambient  ακόμη! Επομένως σχεδόν οτιδήποτε ακούω γύρω μου συνδυάζεται στο σώμα της μουσικής δημιουργίας μου.
6) Πόσο πολύ νοιώθετε ή δεν νοιώθετε συνδεδεμένοι με μουσικά ρεύματα του παρελθόντος και ειδικά με μουσικές τάσεις και συγκεκριμένες μορφές της μαύρης μουσικής παραγωγής των δεκαετιών του 60 και του 70;
Μεγάλωσα ακούγοντας τους δίσκους των γονέων μου οι οποίοι είχαν μεγαλώσει στην δεκαετία του 70. Αυτή η μουσική είναι παρούσα μέσα μου και δεν μπορώ εύκολα να ξεχωρίσω ποιά απο τα στοιχεία της έχουν την ισχυρότερη επιρροή πάνω μου. Είχα απο νωρίς επομένως ερεθίσματα απο αυτή την περίοδο και είναι δύσκολο να πώ ποιά είναι πιο ισχυρά σε σχέση με τα υπόλοιπα. Ίσως έχει να κάνει με την βαθιά αισθαντική ατμόσφαιρα και συχνά με την μινιμαλιστική φύση αυτής της μουσικής. Για εμένα η δύναμη αυτής της μουσικής βρίσκεται περισσότερο στις νότες που δεν  παίζουν παρά σε αυτές που παίζουν τελικά!
7)Ποιά ήταν η πιο αγαπημένη σας συνεργασία με κάποιον καλλιτέχνη;
 Πραγματικά αγάπησα πολύ την κάθε συνεργασία που είχα με κάποιον καλλιτέχνη καθώς είχα μάθει πολλά απο την καθμία απο αυτές! Πάντως για εμένα οι καλύτερες συνεργασίες είναι αυτές τις οποίες κάνω πρόσωπο με πρόσωπο γιατί δίνει κάποια κατέυθυνση στους μουσικούς και την ίδια στιγμή κάνει τα πράγματα περισσότερο λειτουργικά και προσωπικά. Απο την άλλη πλευρά δεν είναι πάντοτε εύκολο να βρεθείς και να συνεργαστείς απο κοντά με μουσικούς που πολλές φορές βρίσκονται σε διαφορετικά μήκη και πλάτη του πλανήτη. Βεβαίως πλέον έχει γίνει εφικτό με την βοήθεια του ίντερνετ να μπορείς ευκολότερα να έρθεις σε επαφή με μουσικούς ακόμη και εάν βρίσκονται και ζούν στην άλλη πλευρά του πλανήτη!
8) Jazz , Soul, RnB, Funk και Electro! Διαφορετικά είδη ή απλώς νέα μουσική που τα αναμειγνύει;
 Αν θα έπρεπε να διαλέξω θα επέλεγα ένα την ανάμειξη όλων αυτών των ειδών καθώς αυτό είναι εκείνο που προσπαθώ να κάνω με την μουσική μου. Να αναμείξω τα είδη σε ένα ενδιαφέρον και διεισδυτικό μείγμα!
9) Θα θέλατε να μας δώσετε κάποιο σημάδι για το τι να περιμένουμε απο την εμφάνιση σας στο καλοκαιρινό Plissken  Festival του 2019;
Ο Σαξοφωνίστας μου Reindert θα με συντροφεύει σε ένα υβριδικό show! Συνδύασα μερικά απο τα κλασσικά μου  κομμάτια με θέματα απο το νέο μου άλμπουμ! Ο Reindert είναι ένας πάρα πολύ ταλαντούχος μουσικός και περιμένω με ανυπομονησία την μουσική μας συνάντηση στο Plissken!
10) Τι είναι η Αγάπη για εσάς;
 Εμπιστοσύνη!
Poldoore στο καλοκαιρινό Plissken Festival – 27 Ιουλίου – Τεχνόπολις