Άλλη μια κινηματογραφική στιγμή του Διεθνους Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βερολίνου, και θα μπορούσα να θεωρήσουμε αριστούργηματικο – η αν όχι αριστούργηματικο τουλάχιστον εξαιρετικό το φιλμ Return to Dust. Ενα κινέζικο auteur φιλμ και ταυτόχρονα μια δυνατή κοι κοινωνικη ματια από τον Γιν Ρου Τσεν Γιαν, που εξελίσσεται σε μια ποιητική σύλληψη της σύνθεσης Φύσης και Εαυτού, μέσα από τα προσεδεμενα στο χρόνο κοινωνικά συμβάντα και την επαφή του ενός προς τον άλλο, αντρών και γυναικών, εντός της ροής της ζωής και της σχέση μας μαζί της μέσα στον χρόνο.
Δίπλα σε τέτοιες δουλειές η αλήθεια είναι ότι άλλες μοιάζουν να έχουν μια λάμψη που υποχωρεί, πράγμα που δεν συμβαίνει όμως στη δημιουργία του Γκαστον Σολινιτσκι Little Love Package, όπου το συναίσθημα, η πανέμορφη φωτογραφία και η προσωπική εξερεύνηση βρίσκονται ισορροπημένες και απολύτως ενεργές στην εξέλιξη της πλοκής του, την ίδια στιγμή που τα “Μαύρα γυαλιά” με την Ιλενια Παστοραλι και την Ασία Αρτζεντο του πάλαι πότε σημαντικού σκηνοθέτη Νταρτζεντο δείχνουν τη δύναμη που διατηρεί η πινελιά του μεγάλου δημιουργού, ενώ το Call Jane της Φικις Ναγκι, μας άφησε τη γεύση μιας ενδιαφέρουσα δουλειάς που θα μπορούσε να τολμήσει. περισοοστερο.