
Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου
ΑΘΗΝΑ 20 ΕΩΣ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: 29 ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΩΣ 4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018
ΔΑΝΑΟΣ – AΣΤΟΡ – AUDITORIUM THEO ANGELOPOULOS ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΠΑΥΛΟΣ ΖΑΝΝΑΣ
Το Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου, που ξεκίνησε ένα φθινόπωρο του 2000 και στα επόμενα χρόνια καθιερώθηκε ως το ανοιξιάτικο κινηματογραφικό γεγονός της Αθήνας, γιορτάζει τα 19α γενέθλιά του!
19 διοργανώσεις που μέχρι σήμερα έχουν δώσει την ευκαιρία στους Έλληνες σινεφίλ να ανακαλύψουν το καλύτερο πρόσωπο του γαλλικού και γαλλόφωνου κινηματογράφου, καθώς και τους κύριους δημιουργούς του. Το φεστιβάλ διαφοροποιείται, ανανεώνεται, και ωθεί όλους τους κλάδους και τους φορείς τους σε μια συνεχή αλληλεπίδραση! Σας προσκαλούμε φέτος να το απολαύσετε, να αναζωογονηθείτε και να επωφεληθείτε από την επαφή με τις διαφορετικές κουλτούρες, τα θέματα και τις συναντήσεις, για εννέα ημέρες στην Αθήνα και επτά στην Θεσσαλονίκη!
Τα βραβεία
Θα απονεμηθούν και φέτος δύο βραβεία στις ταινίες που συμμετέχουν στο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου της Ελλάδας:
- Το Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής, το οποίο απονέμεται από την κριτική επιτροπή του φεστιβάλ και αποτελεί μια προσφορά της NOVA και του ΟΠΑΝΔΑ. Οι φορείς αυτός υποστηρίζουν ως χορηγοί επικοινωνίας την προώθηση της ταινίας όταν αυτή προβληθεί στις ελληνικές αίθουσες.
- Το Βραβείο Κοινού, το οποίο απονέμεται κατόπιν ψηφοφορίας των θεατών κατά την έξοδό τους από τις προβολές των ταινιών που συμμετέχουν στο διαγωνιστικό τμήμα. Το Βραβείο Κοινού, προσφορά της μπίρας Fischer, απονέμεται στον διανομέα της βραβευμένης ταινίας στην Ελλάδα για την προώθησή της κατά την προβολή της στις ελληνικές αίθουσες.
Γενική είσοδος στο Auditorium του Γαλλικού Ινστιτούτου Αθηνών: 5 €
Τιμές εισιτηρίων στους κινηματογράφους ΔΑΝΑΟΣ, ΑΣΤΟΡ
Γενική είσοδος :6 €. (μειωμένο : 5 €)
Τον ρυθμό στην 19η διοργάνωση του Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου, δίνουν το γκλάμουρ, η κομψότητα και η αισθητική, έννοιες συνδεδεμένες τόσο με τον κινηματογράφο όσο και με τη θεματική μας ενότητα αφιερωμένη στη μόδα.
Η μόδα, η πολυτέλεια, η ομορφιά, μας συνοδεύουν καθ’ όλη τη διάρκεια του φεστιβάλ, καθώς αναδύονται από διάφορες πτυχές του προγράμματος της φετινής διοργάνωσης. Με την έναρξη των προβολών, και συγκεκριμένα στις 21 Μαρτίου, ένα εξαιρετικό masterclass δίνει το πρώτο στίγμα. Ο Γενικός Γραμματέας του Μουσείου Christian Dior, Philippe Le Moult και ο Dominique Adt, σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ Christian Dior, l’élégance du paradis perdu, το οποίο θα προβληθεί στο πλαίσιο της συνάντησης αυτής, θα συζητήσουν για τη σχέση του οίκου Dior με την 7η τέχνη και για το πώς γυρίστηκε η ταινία στα παρασκήνια αυτού του μεγάλου οίκου υψηλής ραπτικής.
Το θέμα της μόδας αντικατοπτρίζεται και στην οπτική ταυτότητα της φετινής διοργάνωσης, δημιουργία των Typical Organization for standards and Order. Ξεκινώντας από την ιδέα του «catwalk», της πασαρέλας, στο πίσω πλάνο, οι δημιουργοί ξεδιπλώνουν την κίνηση ενός αιλουροειδούς σε 19 αστραφτερά φωτογραφήματα.
Τον ρυθμό στην 19η διοργάνωση του Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου, δίνουν το γκλάμουρ, η κομψότητα και η αισθητική, έννοιες συνδεδεμένες τόσο με τον κινηματογράφο όσο και με τη θεματική μας ενότητα αφιερωμένη στη μόδα.
Η μόδα, η πολυτέλεια, η ομορφιά, μας συνοδεύουν καθ’ όλη τη διάρκεια του φεστιβάλ, καθώς αναδύονται από διάφορες πτυχές του προγράμματος της φετινής διοργάνωσης. Με την έναρξη των προβολών, και συγκεκριμένα στις 21 Μαρτίου, ένα εξαιρετικό masterclass δίνει το πρώτο στίγμα. Ο Γενικός Γραμματέας του Μουσείου Christian Dior, Philippe Le Moult και ο Dominique Adt, σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ Christian Dior, l’élégance du paradis perdu, το οποίο θα προβληθεί στο πλαίσιο της συνάντησης αυτής, θα συζητήσουν για τη σχέση του οίκου Dior με την 7η τέχνη και για το πώς γυρίστηκε η ταινία στα παρασκήνια αυτού του μεγάλου οίκου υψηλής ραπτικής.
Το θέμα της μόδας αντικατοπτρίζεται και στην οπτική ταυτότητα της φετινής διοργάνωσης, δημιουργία των Typical Organization for standards and Order. Ξεκινώντας από την ιδέα του «catwalk», της πασαρέλας, στο πίσω πλάνο, οι δημιουργοί ξεδιπλώνουν την κίνηση ενός αιλουροειδούς σε 19 αστραφτερά φωτογραφήματα.
Οι ενότητες του 19ου Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου
ΕΠIΣΗΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗ | ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Aurore | 50 φορές άνοιξη – Blandine Lenoir
Brillantissime | Ωραίο μου διαζύγιο – Michèle Laroque
Fleuve noir | Μαύρος φάκελος – Érick Zonka
Gauguin-Voyage de Tahiti | Γκογκέν – Στην Ταϊτη – Édouard Deluc
Jeune femme | Μια νέα γυναίκα – Léonor Seraille
La douleur | Η οδύνη – Emmanuel Finkiel
La promesse de l’aube | Η υπόσχεση της αυγής – Éric Barbier
Le Brio – Yvan Attal
Le fils de Jean | Οικογενειακός φίλος – Philippe Lioret
Otez-moi d’un doute | Για καλό και για κακό – Carine Tardieu
ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΓΑΛΛΟΦΩΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Avant la fin de l’été | Πριν το τέλος του καλοκαιριού – Maryam Goormaghtigh
Barefoot | Ξυπόλυτος στα θερισμένα σταχοχώραφα – Jan Sverak
C’est tout pour moi | ‘Ολα δικά μου – Nawell Madani
Crash test Aglaé | Μετώπικη σύγκρουση – Éric Gravel
Diane a les épaules | Στηρίξου πάνω μου – Fabien Gorgeart
Drôles de petites bêtes | Αστεία τερατάκια – Arnaud Bouron & Antoon Krings
Egon Schiele | Egon schiele, ο θάνατος και η κοπέλα – Dieter Berner
Hochelaga, terre des âmes | Hochelaga, γή των πνευμάτων – François Girard
Kiss & Cry | Φιλί και δάκρυ – Lila Pinell & Chloé Mahieu
La belle & la belle | Καλλονές – Sophie Fillières
La mélodie | Η μελωδία – Rachid Hami
Laissez bronzer les cadavres | Αφήστε τα πτώματα να μαυρίσουν στον ήλιο
Ηélène Cattet & Bruno Forzani
Le collier rouge | Το κόκκινο περιδέραιο – Jean Becker
Les têtes de l’emploi | Κεφαλοκυνηγοί – Alexandre Charlot & Franck Magnier
Lhajjates | Σεβάσμιες – Mohamed Achaour
M – Sara Forestier
Nos patriotes | Σύντροφοι – Gabriel Le Bomin
Prendre le large | Απόδημη – Gaël Morel
Seuls | Μόνοι – David Moreau
Tous les rêves du monde | Ζήσε το όνειρό σου – Laurence Ferreira Barbosa
Tueurs | Δολοφόνοι – François Troukens & Jean-François Hensgens
Une part d’ombre | Κρυμμένα μυστικά – Samuel Tilman
Une saison en France | Καινούργια ζωή – Mahamat-Saleh Haroun
Une vie ailleurs | Η ζωή αλλού – Olivier Peyon